Спасибі Україні. Великобританія заблокувала рахунки російського ЗМІ

224

Великобританія заблокувала всі рахунки російського пропагандистського телеканалу Russia Today.

Про заблокування рахунків повідомила головний редактор RT Маргаріта Сімоньян у Twitter. «Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. «Рішення перегляду не підлягає». Хай живе свобода слова!», – написала вона.

Однією з причин такого рішення медіа регулятору Ofcom стало те, що було виявлено порушення з боку телеканалу пунктів Телерадіомовного кодексу Великобританії про об’єктивність висвітлення тем, зокрема теми українських біженців.

У документальному фільмі RT «Україна. Біженці», основою якого є розповіді людей, які були змушені залишити свої будинки, рятуючись від кровопролиття на південному сході України, Ofcom угледів порушення пункту про «належну неупередженості», – пише «Обозреватель».

Інші три рішення стосувались авторського шоу «The Truthseeker», один з епізодів якого був присвячений неофіційному розслідування, відповідно до якого телеканал «Бі-Бі-Сі» у репортажі про хімічну атаку в Сирії нібито інсценував один з моментів трагедії. На думку Ofcom, телеканал RT перебільшив суспільне значення цього розслідування, і таким чином ввів в оману телеглядачів.

Коментарi

Коментарiв